Wyciaganie wtryskow w pojazdach odsniezajacych

Wyciaganie wtryskow w pojazdach odsniezajacych

Mój pierwszy wybór był zaparkować samochód na lekkim stopniem zjazdowego z dużą ilością miejsca przede mną łatwo rozwałkować na parkingu na ulicę. Odmiana ta była w nie całkiem płaskiej parkingu, gdzie mogę zamiar zostawić miejsce pierwsze walcowanie potem jazda do przodu.

Parking alternatywą zaczynał w odwrotnym kierunku, cofając się, zręcznie dwukrotnie ściskając moją drogę na pierwszy i jazdy się do ruchu ulicznego.

Sytuacja była bardzo najlepszych i byłem zaskoczony, jak wiele razy mogłem rzeczywiście zrobić mój pierwszy wybór zdarzyć. Nie cały czas, oczywiście. Ale dość często.

Przesunięcie w górę biegów od pierwszego do drugiego na https://rng.pl/pl/oferta/samochody-do-slubu/ trzecie wymaga stałej opieki ze względu na brak synchronizatory w Modelu transmisja była bezlitosna.

Up-przesunięcie chodziło o zwiększenie prędkości w pierwsze do postrzeganej punktu zmiany biegów. W tej samej chwili, sprzęgło udał się na podłogę, a ja jednocześnie przesunął dźwignię zmiany biegów na pierwszy i na neutralne „bramą”, gdzie będzie się poruszać swobodnie lewo i prawo.

Potem, jak obrotów silnika na minutę (rpm) powoli spadła z moją stopę z gazu, mam depresję, a następnie zwolniony, pedał sprzęgła.

Wyciaganie wtryskow w pojazdach odsniezajacych

W odpowiednim momencie, bardziej wykrytym niż filc, obroty silnika było po prostu to, co powinno być, aby rozpocząć przyspieszenie na drugim biegu. Dokładnie w tym momencie, że nacisnął pedał sprzęgła ponownie przeniosłem dźwignię zmiany biegów w górę iw prawo. Gdybym zrobił to dobrze, że transmisja będzie przesunąć prawie bezgłośnie na drugim biegu.

Chciałbym następnie zwolnić sprzęgło i, zazwyczaj, przyspiesza ponownie w drugim biegu.

Proces powtórzono wchodząc w trzecim biegu.

1. Przyspieszenie do żądanego punktu „shift” prędkości na drugim biegu.

2. Jednocześnie wziąć moją prawą nogę z gazu, a ja wciśnięty pedał sprzęgła z moją lewą nogę, a lewą ręką mocno na kierownicy, pociągnął dźwignię zmiany biegów z powrotem do strefy neutralnej „bramy”.

Artykuł dzięki: