Sportowe samochody – plusy i minusy

Sportowe samochody - plusy i minusy

Przegląd The Lotus Elite Mark 2 Typ 83 samochodów sportowych, obejmujących rozwój, ważne funkcje i dane techniczne tego modelu XV w zakresie Lotus.

W niniejszym artykule, ofiaruję nostalgiczne spojrzenie na zapalenie ścięgna achillesa leczenie Lotus Elite Mark 2 typ 83, jednym z elitarnej grupy klasycznych samochodów, które zostało wyprodukowane w okresie od 1980 do 1983 roku.

Type 83 Lotus Elite Mark 2 samochody sportowe biorące powiększeniu 2174 cc, Lotus 912, 16 zaworów, silnik Twin Cam narzut niż wcześniejszy znak 2 Typ 75.

To urządzenie opracowane 160 KM 160 ft / lbs momentu obrotowego przy 5000 rpm i użył gaźnika SU.

Sportowe samochody - plusy i minusy

Silnik 912 miał reputację brzmiące jak worek gwoździ na zimno, ale kiedy to było rozgrzane, zabrakło pięknie.

W odniesieniu do krzywej momentu obrotowego 912 był ulic przed zespół 907 z samochodem wykazujący dobrą przyczepność do wszystkich kół zębatych.

Stosowany większy silnik hybrydowy, w którym oryginalny rozrządu był obsługiwany przez różne wałki rozrządu.

Oznaczało to, że nastąpiła poprawa zarówno w średnim zakresie i niskim momencie obrotowym końcowego, przy jednoczesnym generowaniu płynną jazdę.

Sportowe samochody - plusy i minusy

Obudowa ze stali ocynkowanej teraz jako wyposażenie standardowe, w przeciwieństwie do typu 75, co oznaczało, że było to praktycznie odporny na rdzewienie, jednocześnie przedłużając żywotność samochodu.

Pięć prędkości BMC biegów produkowane z wieloma problemami, a więc został zastąpiony przez Getrag 265 Rodzaj skrzyni biegów, która okazała się być znacznie bardziej niezawodne.

Jednakże, gdy zimna, Getrag miały tendencję być trudne do prowadzenia drugi bieg, zarówno w innym przypadku było doskonałe.

Miał cztery koła, niezależne zawieszenie ze sprężynami śrubowymi, został wyposażony w zębatkowy układ kierowniczy i hamulce składała się z 10 calowymi tarczami z przodu i 9 calowe bębny z tyłu.

Artykuł dzięki: