Skrzynia biegow w Fordach

Skrzynia biegow w Fordach

Moja pierwsza jazda była spruced aż 1930 Ford Model A Coupe. Transmisja była Grafika i silnik prawie tak. To nie było „hot rod” w dowolny sposób.

To był mój „knock around” samochód jako Senior High School. To miał swoje dziwactwa, ale spodobało mi się bardzo. Myślę, że podobało mi się najbardziej, bo to był mój pierwszy samochód. Kupiłem go z własną zaoszczędzone pieniądze, zarobione pracuje 20 godzin w tygodniu, mycie naczyń w miejscowym szpitalu.

Nie obchodziło mnie, że nie mają zewnętrznej chłodnicy oleju silnikowego lub Cruise Control. W 1961 roku, ja nawet nie wiem, co te rzeczy były!

Przejeżdżałem ojca ’52 Ford z „3” na drzewie manualną skrzynią biegów. Lubiłem go i może go prowadzić również. Przekaz był nowoczesny, z pierścieniami synchronizatorów, że wziąłem za pewnik – dopóki nie nauczył się jeszcze jeździć w modelu A.

Model A miał żadnych pierścienie synchronizatorów w skrzyni biegów. W związku z tym, że musiał być prowadzony ostrożnie bardzo ostrożnie, aby uniknąć uszkodzenia przekładni.

Zasadnicze znaczenie dla sukcesu kierującej Model A był to technika zwana podwójna sprzęgające, w połączeniu z wyczuciem tego, co dzieje się mechanicznie. Zajęło to trochę czasu, aby dowiedzieć się, ale gdy dowiedział się, okazało się wartościowego wysiłku.

Zasadniczo, to najlepiej zacząć ten model na pierwszym biegu. Który uniemożliwiał wielu emocji próbować umieścić go w biegu z włączonym silnikiem. To może być wykonane, oczywiście, ale dlaczego to zrobić, jeśli nie było to absolutnie konieczne?

Zawsze chcąc zrobić pierwszy start biegów również miało wpływ na jak i gdzie zaparkowałem samochód. Zawsze zadawałem sobie pytanie: „Gdybym tu parkować, jak odejdę?”

I stworzył to, co uważałem za skuteczny zestaw priorytetów parkingowych zdrowego rozsądku.

Artykuł dzięki: